Retouren

Ik heb een defect artikel ontvangen?
Als u een defect artikel hebt ontvangen, neem binnen 24 uur na ontvangt contact op met info@vsluxury.nl met de volgende informatie:

  • Uw bestelnummer
  • Welk artikel beschadigd is
  • Een beschrijving
  • Fotografisch bewijs

De verkoper zal uw aangeleverde informatie doormailen naar de leverancier en zij zullen uw claim in behandeling nemen. Mochten er onderdelen ontbreken bij het verzonden artikel, dan worden deze vooralsnog nageleverd.

Ik heb een beschadigd pakket gekregen?
Als u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen, neem dan contact op met het verzendbedrijf om een claim in te dienen.
Alle claims voor beschadigde bestellingen moeten binnen 7 dagen na de leveringsdatum worden ingediend. We kunnen geen terugbetaling, krediet of vervanging geven zonder bewijs van schade.


Ik heb het verkeerde artikel ontvangen?
In het geval dat u het verkeerde artikel hebt ontvangen, toch kan dit helaas gebeuren. Wij adviseren u om binnen 24 uur contact op te nemen en geef ons de volgende informatie:

Uw ordernummer

  • De naam van het artikel dat je niet hebt ontvangen (volledig zoals het artikel op de website staat vermeld)
  • De naam van het ontvangen artikel (volledig zoals het artikel op de website staat vermeld)
  • Een foto van het ontvangen artikel

Voor defecte producten

Wanneer het product onjuist is verzonden door de leverancier, beschadigd is door de vervoerder of op een andere manier defect is, zijn er geen kosten voor de retourzending. Na ontvangst en controle van het verzonden pakket, zal het aankoopbedrag + verzendkosten direct overgemaakt worden bij ons opgegeven bankrekeningnnummer. Neem contact op met info@vsluxury.nl 

Wanneer de klant wil retourneren
Wanneer de klant het verkeerde product heeft gekocht, het niet past of het artikel niet meer wil, zijn de werkelijke kosten van de retourzending voor rekening van de klant.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.  Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@vsluxury.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”